»Pri načrtovanju pouka priporočamo, da se v enem dnevu v oddelku/skupini izmenjuje čim manj učiteljev različnih predmetov.«
»Organizacija pouka naj zato omogoča izvedbo več ur istega predmeta na dan.«
»Načrtovanje in organizacija različnih oblik pomoči za učence z učnimi težavami naj bosta takšna, da bodo posamezni učenci v strnjeni obliki deležni najmanj od dve do tri ure pomoči na teden za posamezni predmet.«
»Načrtujemo, da se bo pouk začel 1. septembra v šoli.«
»Učenci si želimo več razumevanja glede težav s programi, napravami in opravili, ki pogosto onemogočajo nemoten potek pouka.«
»Zavedamo se, da so težave pri organizaciji pouka, sploh športne vzgoje, zato priporočamo, da se tak pouk v čim večji meri odvija na prostem.«
»Če nekaj radi počnemo, smo pri tem bolj uspešni. Če nas nekaj zanima, bomo z veseljem sledili pouku in prebirali dodatno literaturo.«
»Če učenec nasloni nož na vrat drugemu učencu in mu rečeš: zdaj pa se bomo malo pogovarjali s tabo.«
»Pouk poteka v homogenih skupinah, skupine se ne mešajo. Učenci ne zapuščajo svojih učilnic, tam malicajo.«
»Vsak naj si sam poskuša predstavljati, kako se bi se v takšnem položaju počutil. Od učenca se pričakuje, da bo sledil pouku, hkrati naj bi se, kolikor se le da, pouk prilagajal njemu. Kaj pa vsi drugi učenci?«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju